Nå er det høysesong, og vi har systemet for å gi deg kontroll

Anleggsgartner SmartDok

SmartDok-appen har blitt tatt i bruk av svært mange anleggsgartnere de siste årene.

Nå er sesongen i gang for fullt og som anleggsgartner er det utrolig viktig å kunne levere til rett tid og ikke minst til forventet kvalitet. SmartDok hjelper deg å komme i mål!

SmartDok har blitt et populært verktøy for anleggsgartnere landet over. Våre kunder i bransjen synes appen er kjempelett å bruke, noe som igjen resulterer i god dokumentasjon og kontroll på prosjektene.

– Våre ansatte har det enkelt med at de har alt på telefonen. Det er enkelt å registrere timer med appen. De får gjort det der og da, noe som igjen forenkler jobben for administrasjonen. Vi slipper en haug med papir og får en oversikt på timer løpende, sier Sindre Book i Anleggsgartner Grøteig AS.

– Vi sparer mye tid i forhold til fakturering og lønn, legger han til.

Ta kontakt med oss i SmartDok i dag for en demo av systemet. Trykk her!

Hva er SmartDok?

Anleggsagartner legger stein

Vi ønsker at du som anleggsgartner skal bruke minst mulig tid på administrasjon av timer, og mest mulig på produksjon.

SmartDok er et digitalt dokumentasjonssystem tilpasset bygge- og anleggsbransjen som hjelper deg å ta pulsen på prosjektet. Systemet består av valgfrie moduler som kan skreddersys til ditt behov.

– Våre kunder strekker seg fra enmannsforetak til selskap på over 1000 ansatte. Det er noe av det som gjør oss unike, sier Anders Josefsson, salgssjef i SmartDok.

– Det som kanskje kjennetegner oss mest er appen vår. Brukervennlighet er nøkkelen, og noe som igjen resulterer i god dokumentasjon, og igjen god oversikt over prosjektene, sier han.

I appen kan en registrere alt fra timer, HMS, vareforbruk, mannskapslister, maskinservice og mer. Her kan du se alle modulene en kan få i SmartDok.

Fordelene

Vi spurte anleggsgartner og daglig leder Mathias Tranby i Tranby AS hva han opplever som de største fordelene med å ta i bruk SmartDok.

– De største fordelene er at vi til enhver tid har kontroll på antall timer som går på hvert prosjekt, noe som gjør det enklere å fakturere til riktig tid. Dette medfører igjen at det en fakturerer blir korrekt og enkelt å dokumentere i ettertid, dersom det skulle komme spørsmål om fakturaer, sier daglig leder Mathias Tranby i Tranby AS.