Kom i gang med SmartDok i dag og gjør 2022 til ditt beste år noensinne!
Våren fører til mer aktivitet og dermed mer administrasjon. Med et brukervennlig digitalt system både for arbeiderene ute på prosjektet og administrasjonen vil du kunne ta full kontroll på dine prosjekter.
SmartDok hjelper i dag over 3000 bedrifter og 70.000 brukere med å jobbe mer effektivt. Med vår brukervennlige løsning sørger vårt verktøy for at du tar pulsen på prosjektet. Ta full kontroll over timene brukt på prosjektene, vare og massetransport, HMS og maskinene i bedriften.
Alt i ett system!
Kontakt oss i dag og vi hjelper deg med å komme i gang med vår løsning
Hvorfor komme i gang allerede nå?
Vår erfaring viser at systembytte har størst suksess når implementeringen er timet i henhold til bedriftens behov og kalender. Skal man komme i gang med et nytt system til høsten og oppleve verdi innen kort tid, bør dette være oppe å gå i juni. Da får man kjørt en måned før ferien, og alle er klar med ny giv og tilstrekkelig erfaring når man kommer tilbake fra ferien.
Endringsvillighet i organisasjonen er mulig å få til med god og hyppig kommunikasjon, og effektiv og tydelig ledelse – og den nevnte timingen (informere ansatte om valg av nytt system, når det skjer, f eks 1. juni). Legger man opp en plan og et mål for organisasjonen om den kommende endringen og forklarer at det kommer alle til gode, kan alle sammen dra mot samme mål – en bedre mer effektiv hverdag.
Skal bedriften oppnå disse målene sammen må beslutning tas allerede nå (jo større bedriften er, jo lengre tid tar det). Venter man til etter sommeren med å ta beslutningen er risikoen stor for at man ikke har tid til å sette ordentlig i gang med nytt system før nyttår.
- Velg rett system
- Legg opp en plan nå (1. juni pilot, ferie og 1. august full rulle)
- Ikke utsett beslutningen, det blir aldri mer tid etter ferien
Hvorfor velge SmartDok?
Det finnes mange alternativer for å registrere timer i bygge- og anleggsbransjen, men SmartDok er unik i sin form at verktøyet er laget for og av anleggsbransjen, og ikke minst inneholder alt i én app.
- SmartDok er produsert på bakgrunn av hva bygge- og anleggsbransjen har behov for, og alle funksjoner er utviklet i tett samarbeid med bransjen. Vi har alltid hatt et fokus på at vi skal løse et problem og gjøre hverdagen enklere for kundene våre
- SmartDok er også et svært smart HMS-system! Vår HMS Pro inneholder blant annet avviksregistrering, RUH, SJA, HMS-håndbok, sjekklister, malbibliotek og fotodokumentasjon. Denne er i dag en av våre mest populære produkter
- Inneholder 10 moduler som du kan velge mellom. Timeregistrering, HMS-system, Maskin og service, Vare og transport, Mannskapsliste, Dokumentsenter, Ressursplanlegger, Kompetanseoversikt, Rodeliste, Orde, verktøyoversikt, og Kjørebok
- Ideelt verktøy for deg som skal i gang med sertifisering innen Miljæfyrtårn, ISO 9001 og ISO 90014
Her er flere gode grunner til å velge SmartDok
Be om demo og pris på SmartDok