Hvilken verdi har dette for kundene våre?
Kundene får én-til-én gjennomgang av SmartDok samt en unik mulighet til å ta fram sine problemstillinger med oss i fellesskap. De får i tillegg gitt oss tilbakemeldinger som vi tar med oss videre i utviklingen av SmartDok.
– De blir kjent med oss på en annen måte, og vi med dem. Vår kontakt med kundene er stort sett digital, så det er veldig berikende og kunne møte dem ute i det virkelige liv, sier CS- og Support Manager Marie Elisabeth Suhr Thomassen.
I lunsjen på flere av kursene ble de gode samtaler mellom oss og bedriftene, da vi spredte oss utover. Vi fikk bl.a bli godt kjent med representanter (noen flotte damer) fra Ramlo Sandtak AS og HJH Fjell og Anleggsentreprenør AS i Trondheim, og fikk høre om deres reise opp gjennom tidene – og hvordan de brukte SmartDok.
Inkluderende arbeidsliv var med oss på alle lokasjoner utenom Trondheim. Det ga stor verdi for alle deltakere da de holdt et innlegg om sykefravær og oppfølging, spesifisert for bransjen.