Samarbeidet gir SmartDok-kunder muligheten til å effektivisere og forbedre sine innkjøpsprosesser gjennom easyReqs brukervennlige plattform.

easyReq er et spennende produkt som digitaliserer våre kunders rekvisisjonsprosesser, sier salgssjef i SmartDok, Vidar Berg-Hansen.

Fra mobilen kan dine ansatte enkelt opprette og sende rekvisisjoner på det de trenger og få godkjenning kjapt, mens prosjektledere har full kontroll på hva som kjøpes inn. Denne løsningen, som gir økt effektivitet og kontroll i innkjøpsprosessen, passer godt inn i vår portefølje, og vi er glade for å kunne tilby easyReq til våre kunder for å gjøre deres hverdag enda enklere.

Du kan allerede i dag bestille easyReq direkte her på SmartDok sine sider. For å komme i gang besøker du denne nettsiden: easyReq.

Daglig leder i easyReq, Jens-Harald Jenssen, gleder seg også over samarbeidet mellom de to bedriftene, som begge har hovedsete i Alta.

Det betyr svært mye for easyReq at SmartDok ser en nytte i et samarbeid med oss. Vår løsning med digitale rekvisisjoner passer godt sammen med det brede tilbudet som SmartDok gir til sine kunder, sier han.

Her finner du mer informasjom om easyReq.

Les mer her!