Kom i gang med SmartDok i dag og spar tid og penger!

SmartDok er utviklet for entreprenørbransjen og gir deg full oversikt over prosjektene dine

SmartDok er norges mest brukte dokumentasjonssystem for bygge- og anleggsbransjen. Bestill i dag og sørg for den beste starten på høsten.

I vårt digitale system kan du fritt velge mellom 10 moduler – Fra timer, HMS, maskinoppfølging, transport, mannskapslister til kjørebok!

Hva med å ta i bruk et digitalt hjelpemiddel som i dag brukes av over 2500 bedrifter i Norge?

Les hva våre kunder sier om systemet.

Vi har dyktige «SmartDokkere» på jobb hjelper deg i gang med den nye enklere hverdagen,  og ikke minst er behjelpelig til å få full kontroll på prosjektene. Kontakt oss her!

Mindre papirarbeid – mer bygging, graving og transport!

Hvorfor SmartDok?

  1. Alt i èn app – ett system

    smartdok 2019

    SmartDok sin app er utrolig lett å bruke. Med å ta den i bruk vil du garantert spare tid og penger.

    1. Du velger mellom 10 moduler
    2. Superenkel i bruk
    3. Registrer timer, fravær og maskintimer
    4. Registrer avvik, SJA, RUH og sjekklister
    5. Digital HMS-håndbok
    6. Registrer transport og varer
    7. Registrer elektroniske mannskapslister
    8. Registrer drivstoff, service og vedlikehold
    9. Kjørebok + mye mer!
  2. Korrekt lønns- og fakturagrunnlag

    1. Integrasjon mot regnskapssystemer
    2. løpende innsamling av data fra feltet og dokumentasjon
    3. Helhetlig oversikt
    4. Kjappere fakturering
  3. Laget for bygge – og anleggsbransjen

    1. Kan fint også brukes av andre bransjer (skog, verksted, oppdrett etc.)
  4. Lett og komme igang – god support

    1. SmartDok er enkelt å bruke
    2. Vår supportavdeling er bransjens desidert beste
    3. Hjelpevideoer og webinar
  5. Spar tid og penger!

    1. Bruk mindre tid på administrative oppgaver
    2. Bruk mindre tid på datafangst
SmartDok er den enkleste veien til å få en oversikt på tvers av prosjekter

SmartDok er en løsning laget for bygg- og anleggsbransjen. Den er utviklet i lag med bransjen. Dette sikrer deg som bruker av systemet at nødvendige funksjoner i systemet er på plass fra start av.