SmartDok er det viktigste verktøyet for entreprenører som ønsker pulsen på prosjektet
Aldri har det vært viktigere å komme i gang med digital dokumentasjon.
Våren er her og mange opplever økt aktivitet og oppstart av flere innbringende prosjekter. Men med økt aktivitet følger det også med en betydelig større mengde administrasjon, noe som igjen kan føre til mindre kontroll, mindre inntjening og i verste tilfelle et mislykket prosjekt.
Heldigvis finnes det tiltak en kan gjøre for å gjøre seg mer forberedt, og ikke minst skaffe seg mer kontroll og styring over prosjektene, samt drive et godt HMS-arbeid. Et av disse tiltakene er å ta i bruk et digitalt dokumentasjonsløsning.
La 2021 bli året da penn og papir ble overflødig, og la timeregistrering, HMS, maskin- og service, varetransport og mange andre tidkrevende registreringer skje via et digitalt hjelpemiddel.
Kontakt oss i dag og vi hjelper deg med å komme i gang med vår løsning og ikke minst et mer forutsigbart 2021.
Hva er SmartDok?
Det finnes mange alternativer for å registrere timer i bygge- og anleggsbransjen, men SmartDok er unik i sin form at verktøyet er laget for og av anleggsbransjen, og ikke minst inneholder alt i én app.
- SmartDok er produsert på bakgrunn av hva bygge- og anleggsbransjen har behov for, og alle funksjoner er utviklet i tett samarbeid med bransjen. Vi har alltid hatt et fokus på at vi skal løse et problem og gjøre hverdagen enklere for kundene våre
- SmartDok er også et svært smart HMS-system! Vår HMS Pro inneholder blant annet avviksregistrering, RUH, SJA, HMS-håndbok, sjekklister og fotodokumentasjon. Denne er i dag en av våre mest populære produkter
- Inneholder 10 moduler som du kan velge mellom. Timeregistrering, HMS, Maskin og service, Vare og transport, Rodeliste, Mannskapslister, Orde, ressursplanlegger, verktøyoversikt og kjørebok
- SmartDok brukes i dag av 70.000 brukere som til sammen daglig registrerer ca. 500.000 arbeidstimer – i appen
Be om demo og pris på SmartDok